LINDA BACKLUND

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Kategori:

Vilka färger kommer du bära till höst, några speciella?
- Jag bär alltid svart, vitt & grått året runt, så det får det bli. Kommer även försöka dra ut på sommaren lite, så tänkte fortsätta ha ljusblått, rosa & ljusgrått. Så snyggt med t.ex. ett par skinnbyxor & en ljusrosa tshirt. När det kommer till smycket så kör jag på guld!

Kan du ge tips på olika stilar man kan i rummen, alltså lite bilder som du själv känner som en inspiration.
- Jag gillar två typer av inredning i ett sovrum. Antingen fokuserar man på mysfaktor eller så fokuserar man på elegans. De två översta bilderna tycker jag utstrålar mys medans den 3e & 4e bilden utstrålar elegans. Jag älskar båda stilarna på sitt sätt. Sen går det ju superbra att kombinera stilarna, gå in på Tine K's hemsida, där blir jag alltid så inspirerad. Även Olsson & Jensen. Där blandas det rustika med det eleganta, vilket är så fint. Exempel på vad jag menar är de två understa bilderna.

 


 


 

Favoritbutik i Borås?
- Jag tycker att Borås har ett extremt tråkigt utbud av butiker... Men om jag måste välja så får det bli Sisters när det gäller kläder (dock ska som lägga ner) & Indiska när det gäller inredning... 

Favorit film? 
- Jag är en sån där tråkig typ som inte riktigt har en favoritfilm. Men Bridesmaids har varit min favorit ett bra tag nu, så säger den.

Kan du tipsa om bra böcker?
- Jag älskar biografier, älskar verklighetsbaserade berättelser. Bakom Stängda Dörrar är en riktigt gripande bok, handlar om en pappa som utnyttjar sin dotter sexuellt, & sen blir historien bara värre & värre. Sen gillar jag Karin Alvtegens böcker, hon skriver deckare. Så bra böcker, man blir helt fast! Jag har läst Skuld, Svek, Saknad & Skam, rekommenderar dom verkligen.

Bästa resan och varför?
- Oj vad svår fråga... Jag älskar resan min familj & mina kusiners familj gjorde till Thailand då vi stannade i en månad, då besökte vi Bangkok vilket var en upplevelse. Sen måste jag säga resan till Skiathos med min vän Elin. Det var första gången jag åkte utomlands ensam med en vän, så det är verkligen ett minne för livet! Vi hade så otroligt roligt.

Vilka är dina favvomärken när det gäller kläder och inredning?
- Det finns så otroligt mycket märken när det gäller kläder & inredning... Jag kan nog inte svara på den frågan...

Vilken är din favoritbutik?? Vart får du din inspiration ifrån till att klä dig?
- Zara är min absoluta favoritbutik. Min inspiration får jag mestadels på internet. Jag läser så otroligt mycket bloggar på en dag, så hinner suga in massor av inspiration.

Jag älskar när du skriver om inredning!! Blir så inspirerad av alla grejer du lägger upp. Vilka hemsidor besöker du för att hitta allt?
- Får börja med att säga tack, vad roligt! Jag klickar mig runt överallt på internet. Besöker hemsidor som Mio, Ikea, bloggar, styleroom. Sen googlar jag t.ex. Tine K (som är en designer från danmark) & då hittar man massa olika bilder på inredningstips.

Vad hetter väskan och modellen på väskan du la upp för några dagar sen?? tacksam för svar
- Louis Vuitton Neverfull mm.

Jag undrar på vilken skola du gick när du läste till frisör? jag skulle vilja veta vilka produkter du använder till ditt hår det är jättefint
- Jag gick på Almåsgymnasiet i Borås. Jag använder just nu ett shampo & conditioner från Daviness, oi oil. Den funkar perfekt på mitt hår, det vårdar superbra & ger fukt & glans. Sen använder jag en hårolja i samma serie, oi oil. Den fungerar som värmeskydd & motverkar frissighet & torrt hår!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: