LINDA BACKLUND

HELLO THERE!

Kategori:

Jag är sjuk & sitter just nu i mitt vardagsrum & kikar runt på hemsidor med massor av inredning. Jag kände att jag saknade min lilla blogg, så tänkte dela med mig av lite inspiration!
 
Jag längtar så till våren då jag kan börja pynta mitt hem med fina glada färger igen! Vi har snart bott här i ett år, men känner fortfarande att min inredning inte har fått det där lilla extra ännu. Allt går i svart, grått, vitt & beige. Jag har bestämt mig för att mitt vardagsrum ska få ett litet ansiktslyft mot våren & då välkomnar jag ROSA som tema! Har inte meddelat min älskade pojkvän om detta ännu, men tror inte att jag tänker göra det förrän sakerna är på plats...
 




 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur fick du din lägenhet? känns som det är jätte svårt att få en bra i stan:( hyres/bostadsrätt?

    2013-11-17 | 18:08:54

Kommentera inlägget här: