LINDA BACKLUND

EN DAG KVAR;

Kategori: MIN VARDAG

det är heeelt sjukt att det är jul imån, jag har verkligen ingen julkänsla! Julklapparna ligger under granen, mamma har julskinkan i ugnen, vi har bakat knäck, julbelysningen är tänd, adventsljusstaken är tänd, ah, allt det där. Men ingen, verkligen ingen julkänsla. Det är tråkigt .

Mormor hade fyllt 65 år imån. Sju år sedan. Tiden går läskigt fort. Jag saknar att gå upp till mormor och morfar & äta godis, måla, skratta. Det finns inte längre. Saknar henne mer och mer för varje år. Men, jag vet att du har det bättre där du är nu mormor :)<3


Det var ett år sen vi firade jul i thailand. Man uppskattade itnte det då, med värme, sol & bad just ¨då. Men nu hade jag inget annat än velat vara där! , :D , 

oj vad jag skriver. Nu ska jag gå & käka kv'llsmat med min lilla familj, PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: