LINDA BACKLUND

LÖRDAG;

Kategori: MIN VARDAG

som sagt, jag emelie & elin bytte julklappar idag!
jag fick ett armband, ögonskugga & löppglans, skeeetfint!
emelie fick ett armband med ett berlock till, sött!
& elin fick trosor, & örhängen.
Myyyyyyys
elin åkte hem efter 50 minuter, vi vet inte varför, men det gjorde hon.
Så jag & emelie kollade lite på sunes jul, & sen sjöng vi massa gamla låtar från konfirmationen & såå, oj vad jag saknar det då ! :), sen gick hon med hem, så nu sitter jag här helt ensam, det suger ju!
jag saknar sanna sjukt mycket, vill bara vara med henne nu! hon är bäst.  &  jag tycker sjukt mycket om henne, Oooooch , jag orkar inte skriva ner allt jag känner, för jag orkar inte skriva så mycket idag :)! ,
Nu ska jag typ käka isglass, & kolla på farlig förbindelse som är en bra film, hihio, men läskig! yäyä.
puuuuuussssssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: