LINDA BACKLUND

NYÅRSKLÄNNIG;

Kategori: MIN VARDAG

jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig på nyår. Det enda jag vet är att det ska vara en svart klänning , eller, ska jag ens ha det?, Men jag orkar inte tänka mer på deeet, eftersom skolan är sjukt BLÄ just nu! & har mycket på fritiden, så ska se hur jag får ihop detta! :), en vanlig vecka för min del ser ut så här;


MÅNDAG; 8:00-11:50 - onödig dag i skolan, oftast läxor tills idag. sen, 12:10 - 13:...  träning. Sen oftast 13:10 - bussen hem, men det händer att jag missar den & får ta 14:10. Sen hemma äter jag, pluggar, kollar tv eller sitter vid datorn :)

TISDAG; 8:00-15:00 - skolan. Tar 15:10-bussen till Sandared , där jag & emelie simmtränar från 16:00 & framåt, det beror på hur mycket vi orkar med. Tar oftast 18:57-bussen hem. Sen hemma käkar jag, pluggar & kollar tv eller sitter vid datorn.

ONSDAG; 8:00-11:50 - Då är det skolan. Sen 12:10-13... tränar jag. Samma med bussen här som på måndagar. Sen hemma äter & pluggar jag. Sen 18:00-20:00 är det fotbollsträning! Sen när jag kommer hem käkar jag & sen tar jag det lungt (;

TORSDAG; 8:00-14:40 - skolan. Tar 15:10 - bussen hem. & hemma käkar jag, pluggar & sen tar jag det lungt fram till 18:00, då är det fotbollsträning till 20:00 :) , sen hemma äter jag & slöar.

FREDAG; 8:00-14:40 - skolan. Segaste dagen på veckan. Tar 15:10-bussen hem , & nu för tiden gör jag inget speciellt på fredagar, tar det lungt för jag är tröttast i världen.

Hektiskt liv, JAAAAA det händer att jag känner av det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: