LINDA BACKLUND

BLOMSTERHUSET;

Kategori: MIN VARDAG

idag var det långhårsuppsättning i skolan, vi skulle göra en uppsättning som vi fick idén från ett annat hantverk, där vi har haft / ska ha en 4 timmars APU på. Jag gjorde min APU idag, & jag var på blomsterhuset i Bollebygd, mycket kul! Gjorde 21 st blomster-arrangemang, det är ju så mycigt nu när 1;a advent snart är häär!

min svinrygg såg inte ut så här, utan det var en klassisk svinrygg, men jag tog även hår-slingor & slingrade runt huvudet, ah, bilder kommer imån, liite lättare att visa än att förklara ;)! ,



Jag älskar blomsterhuset, det är ju inte bara blommor, utan arrangemang & maaaasssa mysig romantisk inredning. Dom ville att jag skulle komma tillbaka, för dom tycker jag är såå duktig, ;) haha!  Men det är verkligen skoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: