LINDA BACKLUND

LEDIG & FILM;

Kategori: MIN VARDAG



Nu har jag inte skrivit på några dagar, & jag ber om ursäkt för det !
Idag har jag i alla fall varit ledig. Åkte in till stan & tränade vid tolv-tiden. Det avr skönt. Hade ont i rumpan bara, för vi spinnade med fotbollen igår, oj vad skoj det var! :), Träningen gick bra i alla fall. Sedan hemma var jag helt slut, så satte på en film. & det blev The Holiday, har tänkt på den ett tag nu, så den blev det ! & det var inget misstag jag gjorde, den är ju så sjukt bra, varje gång till & med! , Idag var det en sån dag, då man inte skulle kunna tröttna på filmen, utan jag satt där & bara ville se meer!, Har du inte sett den, se den!  Det är ett måste !

Men nu ska jag käka, skriver nog nån gång till ikväll, PUSS :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: