LINDA BACKLUND

ONSDAG,

Kategori: MIN VARDAG

Förlåt för bilden, den är gammal. Meeen jag ska ta massa nya kort i helgen hade jag tänkt, så då blir det nya grejer här på bloggen, vilket jag ser fram emot! ;) . Idag var det den segaste dagen jag har varit med om. Vi hade matte, svenska & sen idrott idag, slutade tio i tolv. Men det kändes som om, jag vet inte vad. Sen sprang jag till gymmet för att träna, & det gick snabbt idag!, så sprang in en snabbis på ginatricot & köpte 3 par trosor, & sen gick bussen hem tio över ett!, Kanon ju! Sen hemma somnade jag, & nu ska jag sätta mig skönt i soffan, värma en varm kopp choklad, dra en filt över mig & läsa lite, har läxa i hår & kemi imån, men det kommer gå så bra så braa ! ;), Vi kanske hörs senare, om inte det så hörs vi säkert imån! Pussss

Kommentarer

  • saaany säger:

    du är min baby!

    2008-11-20 | 16:19:30

Kommentera inlägget här: