LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

på förmiddagen i skolan hade vi modeller som vi ljusarefärgade. jag & michaela hade ingen, så våran lärare åse fick sätta sig under våra händer. mycket bra resultat ! Sedan efter lunch fick vi ha egenvååård. vilket jag behövde! Michaela klippte av mitt håår ! Överlycklig är jag nu, för sist jag hade fräääscht hår minns jag inte. & nu är det kort med, underbart.

efter skolan fikade jag med min underbara frida. Eller, vi skulle fikat, men det blev donken. Hur gott kan det bli? Har ätit lite lasagne, en risifrutti, en macka & två pannkakor sen i onsdags då jag tog sprutan. Så lite mat i magen var inte fel.

Ikväll har jag suttit framför tv;n & kollat idol, såklart! hejjade på calle in i det sista, men erik tog hem det. men ändå kändes det rätt med. Jaja, Nu blir det astrid lindgrens jul med syster, som även ska sova över i mitt rum :))




såhärrrrrrrrr ser det ut, jao. Taaaaaaaaaaack michaela goding.

Kommentarer

  • michaela säger:

    anytime dear!:) tack så jättemycket själv, är jättenöjd!<3

    2009-12-13 | 00:50:45
    Bloggadress: http://jordgubbs

Kommentera inlägget här: