LINDA BACKLUND

JULAFTON

Kategori: MIN VARDAG

Kom hem från famor nyss. God frukost & mycket mysigt :))! När vi kom hem öppnade vi resten av paketen. Blev jättenöjd verkligen, fick massa skoj!


mormor, <3


lollo, <3

jag fick tolv stycken muggar & dessertskålar. Underställ. Converse. Dagbok. Parfym. Dvd-box. Film. Undervattenskamera!. Klocka. Smörknivar & Måttsats, hahahahaaaaaa. Shorts. T-shirt. Ram. Bokstäver. Trippeltång. Wii med ja!

& efter kalle anka & julbord blir det meer! Jag är redan nöjd ju.

Imån är det thailand. Kanske därför jag inte har julkänsla?
Snart är det kalle anka med. Kollar man för att det är bra/kul? Eller för att man känner sig illa tvungen, eftersom det "hör till" ? vet inte vad jag ska svara, det är ju inte såå bra att man väntar ett år på kalle i alla fall!

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: