LINDA BACKLUND

JULAFTON

Kategori: MIN VARDAG

Tredje inlägget för idag, inte illa! haha.
Barnen är hos oss nu, & de vuxna är kvar hos morfar & tjötar.
Jag håller på att packa det sista till thailand nu. För ikväll ska jag till alexander & sova där, så hinner inte annars, & imån åker vi hemifrån vid tre tror jag, så det bli bara att åka hem, duscha & sen vidare till landvetter. Jag längtar så sjukt mycket tills vi går av planet i bangkok, känner värmen & sedan åka till hotellet. Ååååååååååååååååååååh. Men samtidigt hatar jag att jag ska vara utan alexander så länge. Men, det är bra att sakna har jag hört..

Nu ska jag duscha & sen åka till alexander! Hinner nog inte skriva så mycket mer innan thailand. Kanske en snabbis imån, men lovar ingenting :) Men, så fort jag får chansen ska jag uppdatera hur det är där nere, i väärmen ;)!

GOD JUL ALLAAAA  - PUSSS & KRAM JULEGRAN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: