LINDA BACKLUND

JULAFTON

Kategori: MIN VARDAG

Mamma kom in & väckte mig klockan åtta i morse.
Var lagom trött, eftersom jag inte somnade förrän ganska sent igår..
vi åt frukost tillsammans & sedan öppnade vi lite paket. Än så länge har jag fått en klocka, trippeltång, saker till mitt rum, saker tills jag flyttar hemifrån - dessertkoppar typ, & så har alla backlund's fått Wii ! :)) Är kalasnöjd redan.

Vi ska snart åka in till mormor & lollo, <3, sedan blir det "frukost" hos farmor & sedan åker vi hem & öppnar alla paket, kollar kalle anka & efter det går vi upp till morfar där vi äter mat, & efter maten öppnar vi paketen från släkten! - jag tror det blir en bra jul, trots att det inte är sig likt någon stans. Vi får göra det bästa utav situationen. Ni är alltid med oss, vi älskar er.

Min mormor skulle ha fyllt 66 år idag, så grattis! - jag saknar dig något otroligt.
- som sagt, julafon är inte sig likt någon stans..

Kommentarer

  • åsa :) säger:

    under alla omständigheter så får du ha en riktigt god jul och sola för mig i thailand ;) <3

    2009-12-24 | 09:58:13
    Bloggadress: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: