LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

kom hem från göteborg - nästan utan någonting. Blev klar med julias julklappar i alla fall, men har ändå fortfarande massa kvar. Menmen, har ju tid på mig (:

När jag kom hem var klockan runt fem. Då blev det mat & lite besök av halva familjen persson, mysigt! Sen la jag mig i soffan för att kolla tv, men var så jäkla trött efter göteborg, så sov i några timmar. Mamma sa att hon hade försökt väcka mig flera gånger, ville ju kollat på robinson,. men det minns jag inte att hon har försökt. haha.

Idag är det l ö r d a g, & jag är hemma.. Skulle gått på bio med sandra, men jag orkar inte det idag. Jag ska faktiskt sova nu, & klockan är inte ens elva.. Aja :) Orkade inte ens sätta på min egna dator, så bilder & sånt kommer imån, Om jag är lite piggare! (; PUSS


jag vill ha sommar - & glädjen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: