LINDA BACKLUND

MYSPYS

Kategori: MIN VARDAG

jag & mamma tog en sväng till bollebygd idag. Fixade presenterna till våra lärare,
handlade lite mat & kollade runt inne på Fröken emma & lilla jag. Mysigt! Jag hittade
en söt liten tunika som jag har tänkt att ta med till thailand, skojsigt :) När vi kom
hem hade pappa fixat en julgran, så det blir att pynta den ikväll.
Lite julkänsla har jag nog trots allt ändå!


åtta minusgrader var det idag, FY vad kallt. Men jag gillar det



köpte inte den här, men snygg var den!

 


den häär blev det :)

 


När pappa bestämmer blir det kungsgran, vilket jag Ä L S K A R.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart hittade du den svara klänningen'?

    2009-12-19 | 20:22:03
  • linda säger:

    på fröken emma i bollebygd!

    2009-12-20 | 12:21:20
    Bloggadress: http://lindabacklund

Kommentera inlägget här: