LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

dagen började med att mamma kom in i mitt rum & sa att daniella var här, så det var bara att piggna till ;) Vi satt & tjötade i min säng tills jag fick kraft & reste mig & gjorde frukost. Sedan käkade vi framför tv;n till julkalendern & sen efter två & en halv timma tog vi bussen till skolan.

Vi hade först religion, segt. Sen tog jag sprutan, jaaa jag tog den :O ! Emma, michaela & daniella var med inne när jag skulle ta den. Darrade & grät som ett barn. Spruträdd står jag för att jag är. H E M S K T vad jag hatar det. aja. Sen hade vi bild & form & då gick vi till ett galleri & kollade bilder & analyserade var sin. Ganska tråkigt faktiskt.

Sen gick jag tillbaka till skolan & gjorde en uppsats. Gick helt okej, men kunde gått bättre. Gjorde mitt bästa, & mer kan man inte göra. Sen åkte jag hem, & då bakade jag & julia scones. Underbart gott! Vi orkade dock inte lägga så mycket energi på att göra brödet fint, vi var nog för hungriga.. Sen blev det käk framför tv;n. Mys.


fin fina daniella på galleriet & min uppsats.


kladdigt var det jaaa!


& så här mycket energi la vi på att göra brödet fint . . .


Men så hääääääär fina blev dom trots allt, haha! & goda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: