LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

DAN FÖRE DOPPAREDAGEN, äär det idag ja!
- känns verkligen inte så. Kanske för att man ska bort till sol dagen efter?

Idag har jag varit hos alexander lite. Sen kom mamma & hämtade mig & vi åkte & handlade lite. Efter det åkte vi hem, lagade mat. Sen klippte jag mamma, filippa & moster ulle. När dom hade åkt hem gjorde jag slingor på mamma & började packa smått till thailand. Kom inte igång, så käkade kvällsmat istället. Efter det packade jag, men är inte klar än! tar resten imån.. Dagen i sin helhet har varit hektisk. Har haft fullt upp hela tiden. & nu sitter jag i min säng & kan inte sova. Trots att jag är jättetrött. Jag är som ett litet barn,. kan inte sova innan saker som julen, min födelsedag & när vi ska resa. Haha :)) Nä, nu ska jag göra iordning mig för kvällen i alla fall, en bra början!


paketen! - vet ingenting jag ska få denna jul. Är ju pirrig! haha


fick en underbar necessär av filippa & ulle, som tack för klippningarna. Blev glaaad :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: