LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

igår var jag emma & daniella med i stan, som jag kanske skrev :)) Vi käkade donken, solade, fikade & hade väldigt skoj, vilket inte är det minsta svårt med dom där brudarna ;) På kvällen åkte jag till alexander, vi kollade julkalendern (som jag tycker är bra!)& kollade film & sådäär :)

& idag när jag vaknade blev jag jätteglad, det var helt vitt ute ! Inte snö, men frost. Hade bara en lektion idag med, religion, & då kan man inte vara annat än glad. Efter skolan tränade jag & sen åkte jag hem. Käkade skorpor & sen somnade jag, haha. Sov i tre timmar.. Vaknade lagom till bonde söker fru & efter det paradise hotel :)

Nu ska jag spela gitarr, är inte det minsta trött, så blir väl att spela hela natten :) haha.


så häär underbart vackert var det imorse! , ser inte lika vitt ut som det egentligen var :)


& såhär fint var det ute innan jag somnade


en liten tröja som fick följa med hem igååår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: