LINDA BACKLUND

ROMANCE

Kategori: MIN VARDAG


jag vill vara med alexander - nuuuuuuuuuu. Jag ligger här i sängen,
har ont i armen & kan inte sova heller trots att jag är jättetrött. Så lite
sällskap hade verkligen inte skadat just nu.

Imån är det apu, & har jag så här ont i armen kommer jag inte kunna
göra speciellt mycket mer än att kolla på. Vilket betyder att dagen inte
kommer gå speciellt fort heller. uuuuuuuuuuuuusch.

Sen behöver jag en H Å R M O D D E L L tills på fredag, från halv tio
på förmiddagen & ett tag framåt, som vill ljusarefärga sitt hår. Man
ska vara mellanblond (utgångsläge 6 som lägst) & vilja göre det ett,
eller flera steg ljusare. I hela håret eller utväxt. Men vi gör inte slingor!
- hör av dig om du känner för det!


g l ö m   i n t e   a t t   d u   ä r   d ö d l i g . .
- C A R P E   D I E M

Kommentarer

  • mickis säger:

    tycker verkligen du ska tatuera in "glöm inte bort att du är dödlig"!!:)

    2009-12-09 | 23:44:08
    Bloggadress: http://jordgubbsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: