LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Då var det redan tredje advent & sista helgen innan julavslutningen. En skön känsla med andra ord! Jag & alexander sov till tolv idag, villket jag behövde. Vi tog vara på dagen genom att inte göra något vettigt alls! Vi bakade lite julgodis, det var det :) Men mysigt var det verkligen måste jag säga. Har inte lagt in bilder på våra fina konstverk, så tog några bilder som är näst intill indentiska!

Annars idag har det varit möte med fotbollslaget om år 2010. Efter det var det plugg & paradise hotel. Nu ska jag återgå till pluggandet. Pusss











var tvungen att lägga in alla dessa bilder. det var ju det sötaste jag sett.
gjorda av marsipan är dom med, helt otroligt ju. Men imån ska ni få se
våra finfina mästerverk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: