LINDA BACKLUND

THAILAND

Kategori: MIN VARDAG



Det är åtta dagar kvar tills jag åker till thailand, åtta små dagar. Det går så sjukt fort! Minns när jag & frida började räkna ner, & då var det 81 dagar kvar tror jag. & det känns inte som att det var speciellt längesedan. Jag längtar varje dag, hela tiden. Att gå upp på morgonen, äta god frukost & sedan ligga på stranden hela dagen. Bada i det underbara havet & sedan gå ut & käka på kvällarna. Åka tuktuk, se apor i träden, se bananträd, se all denna underbara kultur. Nu är det tredje gången vi åker dit, & jag har inte fått nog än. Tror inte man kan få det faktiskt.

Bilden är från förra gången då vi badade med elefanter. Det var en upplevelse - jättehäftigt. Under den resan badade vi även med delfiner, som vi fick hålla i fenan & åka med. Vi badade i ett vattenfall, som har varit min dröm sedan jag var liten. & sen gjorde vi massa annat. Jag ser fram emot den här resan med!

Kommentarer

  • fridabengtsson säger:

    gud, jag kommer verkligen ihåg det! Men det kändes ju som om det var ganska nydligen.. Nu är det drygt 75 dagar sedan :P

    Det kommer bli helt U N D E R B A R T i Thailand, jag längtar ihjäl mig!

    FYFAAAAN ASSÅ :D:D:D:D:D:D:D:D

    2009-12-16 | 18:53:58
    Bloggadress: http://bengtssonf.blogg.se/
  • julia<33 säger:

    instämmer förgående talare! <333

    2009-12-16 | 21:54:15
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • linda säger:

    det kommer bli en grym resa tjejer! <3

    2009-12-16 | 22:17:53
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: