LINDA BACKLUND

AARRGG;

Kategori: MIN VARDAG

Jag måste få skriva det någon stans, läs det eller gör det inte.

DU är sååå falsk. Det finns ingen människa på jorden som har så mycket negativt att komma med, & jag orkar inte lyssna på det med, fyy! , jag förstår inte hur du orkar stå & mata in strunt-prat i mitt huvud, utan att få respons! Jag är så fruktansvärt trött på det , & faktiskt på dig med nu. Åh. Jag har alltid funnits för dig, lyssnat när du har haft något att säga, gett dig rååd, följt med dig på saker som ingen annan vill, gett dig allt jag har kunnat. Medans jag inte har fått ett piss tillbaka. & igår insåg jag nog hur lite du betyder för mig, fast du skulle inte klara dig utan mig, låter kanske egoistiskt, men det är faktiskt sant. Du har seriöst ett socialt handikapp. & igentligen är du inte ens värd att vara arg & besviken på , & minst ett inlägg på min blogg! Nä, nu orkar jag inte skriva mer, tja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: