LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

SNÖ VAR ORDET.
åååååh, det räcker nu. Ge mig vår !

skoldagen var hur rolig som helst, som vanligt!
HAHA, vi tjejer i klassen ändrade tavlans mening från
Prata högt och långsamt så att alla hör!
till;
Prutta högt & långsamt så att alla hör!
haha, så kul har vi.

Sen var jag hos Calle & fyllde i lite papper som Åse inte
hade gett mig, Ehehhehehe. Sen gick jag julia & emelie
i staden!
Sen var det hem & vänta på maten, haha!,  & sen år hela
familjen , inte ofta, tillsammans ;)!  efter det klippte jag
pappa när vi kollade på film; YES MAN. haha, så bra den
är! , men efter jaqg var klar & kollade tv, somnade jag.
Så nu har mamma väckt mig, 23:01, så ska gå ner och
lägga mig, är dötrött!

KUL. PUSSS :)


jag måste verkligen klippa mig snart, men; huuuuuuuuuur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: