LINDA BACKLUND

VISNING AT HBC;

Kategori: MIN VARDAG

HEHEE.
Idag var det upp & hoppa klockan åtta! :), skulle vara på salongen klockan tio, för då var det till att börja arbeta ;)! , ojojoj, har aldrig tvättat & fönat så mycket hår som idag , men det har varit riktigt kul! Visningarna blev jättebra, & allt vad så fint. Calleeeeeeee, du lyckades verkligen! Sen efter typ , hur mycket städning & diskning som helst, gick jag med någon gullig tant till vimmel en stund ,. trevligt :), efter att ha sagt hejdå till Calle gick jag till resecentrum där brooor hämtade mig, oj vad vi pratade private stuffs, det behövdes ! ,

Sen när jag kom hem, hann jag inte ens ta av mig halsduken innan haf satte mig här, haha! , men kände att jag var tvungen.  det är andra gången på fyra veckor jag sitter vid datorn. HELT UNDERBART. Jag ska nog sälja några av mina datorer, & inleda en liten pakt med mig själv. skönt.

nä, nu räcker det för idag för min del (:, PUSS & GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här: