LINDA BACKLUND

FOTBOLLSCUP;

Kategori: MIN VARDAG

Jahapp :)
 igår när vi kom fram packade vi upp & såå, sen käkade vi :D & sen var det typ singstar & sånt däär. Men jag julia & lisa gjorde något helt annat. hahaha. jäädrar vad vi skrattade! jag trodde jag skulle kissa ner mig. Lisa är heöt underbart rolig! , & hon kan låta som en tupp med :D .. & en katt, & en arg katt,, & en apa, & en hund.. hahaha. sen klockan tolv gick vi & la oss,
& iddaaag gick upp vid sju, en sena krampade i min fot, så kunde inte gå på hela morgonen, såå jävla ont det gjorde! haha. Sen packade vi ihop alla saker, & sen åkte vi till hallen :), första matchen var vi hur bra som helst, blev dock 3-3. men, det var den bästa matchen vi har spelat inomhus. Sen de två andra matcherna förlorade vi mde typ 1-0 på båda. minns inte :) jajaaaa, sen åkte vi hem!

Nu sitter jag hääär & degar. är helt lam i kroppen. blää. Måste plugga lite tror jag , eller, orkar jag det? näääääääää.

puss tjaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: