LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

denna veckan har det varit apu, Har slocknat med en gång när jag har kommit hem, har varit sjukt trött! , men det är väldigt skoj faktiskt, man lär sig så mycket mer än i skolan av att vara med i verkligheten. jaojao. jag har som sagt inte haft tid att skriva , såååå, jaa, det var väl typ en vecka sen tror jag :) , inte bra inte bra.

Idag var vi i skolan i alla fall, läste kärnämnerna, oj vad skoj! heheeeeeeeeeeeeeeeeee. Är sjuk nu igen, hade 38 graders feber i morses, hade inte käkat på ett dygn för jag mådde så illa, som jag även gjorde i morses, vilket var sjukt jobbigt. Men gissa vad vi gör på idrotten? , joooo, då ska vi snurra runt & hjula, stå på händer & massa galna saker som jag bara ville spy av. sa till håkan, våran sega lärare, att jag var tvungen att dricka, men jag sprang ut för jag trodde jag skulle spy. läskigt. aja, var allmänt borta under dagen , frös, blev för varm, frös, heela tiden. Sen sista lektionen hade vi matteprov. HAHAHA. hoppas jag får G säger jag bara.

Näe. kul att läsa om min underbart roliga dag :) så, slut med det.
Kan ju nämna än en gång att jag vill ha sommar nuuu! Jag orkar inte med mer snö & kyla, blekheten & äckligt hår tar död på mig, det är inte kuuuuul.


teneriffaaa -08

teneriffa -08

thailand - 07/08

thailand - 07/08

thailand - 07/08

thailand - 07/08


jaja, ge mig sooooooooooooooooool , solblekt hår, solbränd kropp! ah,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: