LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

idag var jag ute & sprang, det var det bästa idag.  Helt underbart. Stannade inte en enda gång, & jag sprang ändå ca 8 kilometer, såå lite stolt får jag vara ;D , med tanke på  at t jag sist var ute & sprang någon gång i höst, jaojao! sen var det åka fram & tillbaka till svenljunga som gällde, Hämtade hundarna & bytte bil med pappa, jag & bror åkte. Sen hem , kolla film med emelie. Men hon gick hem tidigt, så jag satt vid datan själv, kollade två filmer, skojskoj :)! knu sitter jag här & är pigg, klockan är tvåå på natten & jag borde sova eftersom jag ska upp nio imån :;), är sjukt hungrig nu med, ååh.  jaja, Jag saknar sanna sjukt mycket,  kunde vi inte bott lite närmare, så det bara var att typ gå till  dig när jag saknade dig, fast iofs, då hade jag alltid varit hemma hos henne, & det hade ju varit lite jobbigt för hennes del =), men men , hon är bäst i alla fall.,
PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: