LINDA BACKLUND

L.A INC;

Kategori: MIN VARDAG

Har kollat på L.A inc hela kvällen nu, eller två timmar i alla fall ;D , meeeeeeen , ville bara säga att jag blir sjukt sugen på att tatuera mig nu. Men ändå vill jag inte, fast ah. Det är jobbigt. Jag har tre tatueringar jag vill göra, som jag tror jag kommer göra,  men vet inte när! :), tänkte göra en snart, jag vet exakt hur jag vill ha den, men , att förklara det är inte lätt ;)! , jajaaaa. Nu vet du det :) ,
jag sitter här i min säng & är skithungrig, men jag kan inte käka nuuuuuuuuuu ju. Så, jag får längta till frukosten :)! , Imån ska jag & emeelie simma vid elva-tiden, sköntskönt! , sen blir det att göra slingor som sagt, & sen ah, lott-dragningen i parken, spännande däär! , sen senare händer ? :) , jaojaooooooo. Nää, nu ska jag skriva dagbok, & sen nanaa, PUSS & GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: