LINDA BACKLUND

LÖRDAG NATT;

Kategori: MIN VARDAG

i morses var jag & emelie & simmade, mycket skönt. Sen åkte heeem, & mor hade lagat middag :), sen läste jag lite i en ny bok jag har börjat med, antingen heter det skuld eller saknad, den är i alla fall skriven av Karin Alvtegen, som är en jsukt bra författare. Läste hennes bok, svek, när jag var i thailand förra året, & den var hur bra som helst, så jag tror det blir braa. :),  gJaja, sen somnade jag från klockan två, till fem , då mamma väckte mig , för halv sex skulle vi till parken & ha lott-dragning, Men det var inte så jättekul. Sen hemma kollade jag körslaget, & sen någon bra serie & sen filmen What's love got to do whit it, tror jag den hette ;) , en självbiografi om Tina Turner i alla fall, jag gillade den ! :) , sen nu, så sitter jag här i min säng & lyssnar på Leona Lewis - forgive me , mycket bra låt!


Tina Turner


___________________________________________________

Imån är det spinning klockan tre, ååååååh vad skönt det ska bli! , ska köra som en., tönt ! , ska bli så trött så jag inte orkar stå. typ i alla fall :) !, sen ska jag & mamma baka bröd (; & förmodligen göra slingor i mitt hår, för hon ville inte väcka mig idag när vi hade tänkt att göra det :) , menmen, får se hur det blir imån i alla fall :)!


PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: