LINDA BACKLUND

MÅNDAG;

Kategori: MIN VARDAG

idag åkte jag & emelie in till stan vid elva. Letade apu-plats. Vi fick på Vivåga, men det var bara vecka fem, så vi fortsatte att leta. Gick till helens beauti center, dit vi ska komma tillbaka nästa onsdag :), hopppassss, alla verkar trevliga där. Jaja. Sen käkade vi thai-mat, & sen solade vi, skööönt :) , sen åkte vi hem vid två , & hemma gick vi ut & sprang, jätteskönt, men askallt (; , vi sprang fem kilometer, & sen gick vi fem till. Sista rundan var vidrig, haha. Det var så j'vla kallt. När jag kom hem var håret is i topparna. Åh, kollade film nyss, a lot like love. Det var tre år sedan jag såg den , men kunde repliker & allt, den är gullig. Jaja, nu ska jag äta glass & kolla på film med mammaaa :) pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: