LINDA BACKLUND

SJUK;

Kategori: MIN VARDAG

jahapp , har legat i soffan hela eftermiddagen / kvällen, & nu blev jag plötsligt lite pigggg, så kände för att sätta mig här pyttelite. Hittade lite bilder från thailand som jag tänkte lägga upp, skooooj. Nä, men bara för att jag vill tillbaka till världens bästa land;


elefantridning, det är underbart.

& att bade med dom är ännu bättre,

white sand beach, min favoritstrand :)

white sand beach,

shoppiing, brukar inte ske på dagen, affärerna är ofte stängda på grund av värmen,

utsikten från rummet. Här dukar dom upp för julmiddagen

bananpannkaka, SÅ GOTT.

hotelleeeeet, dusit princess

en resturang vi besökte ett par gånger, julkänska va? ;)

en vanlig gata,

poolen. vi bodde presis i mitten av bilden , & rummet till näst längst ut till höger, & det näst näst längst ut till höger & det till vänstar med ;)

stranden framför hotellet,

poolen,

the poool. igen.

vi bodde nog i typ, antingen tre fyra eller fem olika rum på en månad, & här är utsikten från ett av dem ;)

baaaaaaaaaad.

det var bara några av hur många bilder som helst. Vi badade med delfiner, badade i ett vattenfall, hyrde en egen stpr båt & åkte runt en dag till olika öar, var i bangkok & bodde på amari watergate mitt i centrum , ah, massa kul saker. kul va.


jag vet att jag säger det JÄMT, jämtjämtjämt. men jag vill verkligen ha sommar & vara i thailand, ååh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: