LINDA BACKLUND

BILDER;

Kategori: MIN VARDAG

här är lite bilder från spanien, inte alla, men någraaa.


innan match, max en timma varje dag, fick vi sola. Vi befann oss då på ett av hotellets tak, där hela laget låg & solade, de flesta topless. haha, men det fick man inte, nejnej. Städerskorna blev upprörda över detta, så där fick vi inte vara mer.


att se alla hoppa runt på stenarna var nog det roligaste jag sett., De var så varma, att man inte kunde stå still, inte ens gå, haha, Emelie var nog bäst på att få mig skratta, !


finfinfina joline


maten var galet äcklig. Förrätten, såg typ lika dan ut i sju dagar. uuh.


sen själva rätten var värre, gick ju inte ens se på den.


mer sool.


här bodde vi dåååå :)






ida & bea innan match!


frukosten var god, frukost är i&för sig alltid gott.


matchlediga en dag, då var det soola & bada




näst sista kvällen,.


ida & emelie, (:


sen har jag massa bilder från bernabeu med, men dom lägger jag inte senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: