LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

idag var jag inne i staden & fikade med michaela & emma, underbara tjejer. Borås borås borås, lever verkligen upp till sitt rykte, regnigaste staden. Jag har inte sett såå mycket regn på,. hela sommaren. Galet. haha, Men vi satt ute & fikade, under tak såklart, mysigt var det! Sen gick vi lite i affärer & såå. & ah,  såklart händer det nått pinsamt;

Det börjar pipa när jag går ut från JC, :O hade precis testat en tröja, så började kolla ifall jag glömt ta av mig den eller nått, men det hade jag inte som tur var, haha. Men, det var i alla fall väskan som pep.. För, hon frågade om den var ny, & jag köpte den i spanien, så jag sa ah, & sen kom jag på att dom inte tpg bort larmet när jag köpte den, utan jag gjorde det när jag kom hem, så det satt kvar nåttt i väskan, som tydligen måste avmagnitiseras,. Aja, kul att man inte vågar ha den mer, haha.

Ajaa, sen vid tre åke vi hem , Jag satte på datorn med en gång typ & satte på spotify & sjöng som en galning, kände bara för det. Sen käkade jag en macka & drack tee, Sen dess har jag lagt upp bilderna från spanien, & inte gjort nått mer vettigt än det. Ikväll blir det stan med sandra & elin ; MYYYS! Oj så jag saknar er tjejer. Hoppas på uppehåll ikväll med.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: