LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

jahapp.
Sista fredagen innan sommarlovet, & det var inte ens en vanlig fredag. Vi hade först idrott, hoppade hopprep. Sen håltimma från nio toll tjugo i tolv, så jag & emelie satt i matsalen & pluggade på engelskaprovet vi skulle ha senare. Men sen fick vi syn på några människor som stod vid ett bord i skolan, & hade heliumballonger, & jag & emelie fick en. hahaha. Så, efter att vi hade pluggat & sånt, gick vi in på en toalett & andades in det. Vi asgarvade i typ en halvtimma, roligaste på länge! jaja, sen var det dags för provet. Jag tror det gick bra, skrev på allt. Kändes som om jag har pratat engelska i hela mitt liv när jag skrev, hahahahahaha! jajaa, hoppas jag får G i alla fall! Sen tog jag tio över ett bussen hem ,somnade hela tiden.. Senhemma gick jag & la mig. sen packade jag & kvart över fyra var det träning. Den gick faktiskt bra, &  med kväskyddet gjorde det inte lika ont, men det kändes ju fortfarande.. Får inte göra alla övningar, men men, Senfor det till varberg! När vi kom fram käkade vi, sen klockan ptta jobbade jag, till kvart i nio. Sen gick jag till husvangen & umgicks med bror & hans väään, & sen satte jag mig här ! Blir nog till att krypa ner i sängen snart :) PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: