LINDA BACKLUND

FREDAG/STUDENT;

Kategori: MIN VARDAG

klockan tio var det student i boråshallen som gällde. Skönt att vara inne, med tanke på det vidriga värdet! Jag var ju inet riktigt fit for fight kanske, men stod på benen gjorde jag. Sen efter den tervliga avslutningen & allt, åkte vi hem & firade med släkten, Barnen kollade film & linda somnade såklart. Vaknade efter tre timmar & då hade alla åkt. Skoj. Har legat i soffan sen dess & kollat tv, orkar inte göra ett skit. Knappt sitta här! Så, ska gå ner till tv;n igen, & där kommer jag ligga tills jag ska sova! KUL LIV. Menmen, det är ju sommarlov, så har all tid i världen på mig att bli redigt pigg & frisk :D!

jag & pappa kollade på en skitkul film innan, meet the spartans. KOlla på den, annars missar ni nått. Sjuk humor i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: