LINDA BACKLUND

HELGEN;

Kategori: MIN VARDAG

FREDAG;
I fredags var det ju skolan, seg daaaag! När jag kom hem packade jag klart till varberg , & vid halv fyra åkte vi ner. Jag & frida började jobba klockan fem :) Elfsborgsmatchen visades klockan fem , så dåå var det full fart! Slutade vid tio, & sen åt jag världens starkaste ölkorv. haha!! Sen gick vi & la oss efter att ha varit ute en liiiten sstund ! :)


här har vi mördarkorven!

inte allt för seriööös asså. haha



LÖRDAG;
MIN KÄÄRA BROR, RASMUS, FYLLER 19 ÅR IDAG! :) puss på han.

Annars, denna vackra dag, åkte jag , julia, linus & frida in till stan. Jag skulle hitta en avslutningsklänning, vilket jag gjorde Dock var den typ två sstorlekar för stor, men jag köpte den i alla fall, Farmor ska sy in den :)! <3, Sen hittade jag en jacka, den rosa på bilden nadanför inlägget, & jag blev kär. Men, kragen var lite knepig, så köpte den inte.. men tror det blir att åka in på lördag igen , & köpa den :)! Jaja. Sen jklockan fem började jag & frida jobba, Men vi var så trötta, så klockan sju fick vi gå hem & sova i två timmar. Så vi bäddade ner oss ute på madrasser under täcke, & somnade. Klockan nio började vi igen :) kul kväll med trubadur & sånt! Slutade vid halv ett & då gick jag & frida & la oss med en gång, vi var dötrötta.


här låg vi nerburrade i skuggan, underbart skönt!


SÖNDAG;
MORSDAG
Jag & frida vaknade runt elva,. åt frukost & sen var det solen som gällde! Låg vid husvagnen,men det var alldeles för varmt, så vi gick en promenad till stranden, där vi gick fram & tillbaka hela tiden , skönt! Sen la vi oss på koberget & bara låg där. Men det blåste lite, & vi började frysa, så gick hem igen :) Sen la vi oss vid husvagnen, & somnade, HELLOO TAMATOES! haha ;) Sen åt vi morsdag-luch, & sen vid tre hjälpte jag mamma att stänga & städa restaurangen. Sen var det fika hos faster med mor. Vi var dom ända som var kvar :)! Sen åkte farmor med oss hem, eller vi skjutsade hem henne, & sen pkte vi till mormors gravsten., fin :)<3, & sen hem! :D


koberget :)

Jag vet inte vad det var, men, skuggorna, eller det där vita ni ser? Det blev så på varje, verkligen varje bild jag tog..

Kommentarer

  • fridabengtsson säger:

    mamma har den jackan fast i blått.

    den är verkligen superfin! <3

    2009-06-03 | 17:11:49
    Bloggadress: http://ffridabengtsson.blogg.se/
  • LINDA; säger:

    åh, vad snyggt! ah, visst äär den !:) fast jag skulle vilja ha den i biege eller nått, rosa känns lite sådär, fast sött ändå! :)<3

    2009-06-03 | 19:35:59
  • fridabengtsson säger:

    alla är verkligen superfina, men jah tycker den rosa är söt! :)

    men alla är typ lika fina ;)

    2009-06-04 | 21:43:52
    Bloggadress: http://ffridabengtsson.blogg.se/
  • LINDA; säger:

    ah, håller med dig! Men har hittat en annan jacka nu med, haha, så får se vilken det blir ;)<3

    2009-06-04 | 22:52:31

Kommentera inlägget här: