LINDA BACKLUND

MÅNDAGSKVÄLL;

Kategori: MIN VARDAG

jahapp! Efter skolan försökte jag & mamma sola, men det gick inte, Det var faktiskt föör varmt. Låg på en handduk på stenplattorna & jag brände mig, det var hur varmt som helst! Vi kunde inte ens stå på plattorna. Jaja, Sen gick jag in & la mig, & sov i två timmar typ , väldigt skönt ! :) Sen gjorde jag smoothie, haha , det var väldigt längesedan, så var sugen påååååååå't ;), sen klockan sju spelade vi match, eller jag fick ju inte vara med, mitt knä.. Så, jag kollade :), De mötte Byttorp, & matchen var völdigt bra! Slutade 1-1, fast mni var värda vinst tjejer! Sen bar det hemåååt & ah, hit till datorn, haha.
 
steeeeeeeeekhett var det ja!

Ovanlig god blev den! haha




Näää., nu ska jag sova! :) PUSSS&GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: