LINDA BACKLUND

ONSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Skolan började halv tio. & idag var det kallt, uscha.

Hade svenska, meningslös lektion! Sen idrott, ännu mer meningslös! & sist estetisk verksamhet, den mest meningslösa lektionen jag har varit med om. Orkar inte sånt. kunde lika gärna vara hemma & plugga på fetingprovet jag har imån..

Jaja, efter skolan gick jag & emelie lite i stan, sen halv tre hade jag tid hos sjukgymnasten. Undersökning var det idag. Det gick juu.. som det gick. Jag får inte hoppa ?, inte ansträna knät, iinte springa. Men jag får cykla i fem minuter, jogga liiiiiite & kanske gå ut & gå, på mjukt underlag i så fall & jag får inte fortsätta om det känns. Sen ska jag göra lite benlyft & så hemma. Jahapp, KUL! Jag & pappa köpte knäskydd idag med, som läkaren sa förra veckan.
Han sa att jag skulle köpa ett knäskydd, käka tre iprem om dagen i fyra dagar, & sen inte anstränga mitt knä tills i september, då jag ska få en läkartid. Jag kommer utrotas. Som en fisk utan vatteen. haha, ah, men så är det.
Jaja, sorglig dag för mig del., är typ deprimerad nu.


träningskläderna var på. Dåå trivs jag som bäst.

Kommentarer

  • Irfan säger:

    fyfan, kan man va snyggare?:O

    2009-06-15 | 00:57:49

Kommentera inlägget här: