LINDA BACKLUND

SÖNDAG;

Kategori: MIN VARDAG

vaknade nyss, vid ettiden, & såg att det var fins väder ute! Solen lyste, så jag gick med en gång ut & gosade med hundarna. Myyspys.
Bion igår var bra, vi såg 17 again. & en film med zac efron, (som äääär overkligt snygg), kan inte vara dålig. Haha, nä,. men filmen var bra,. Fast overkllig, & det tycker inte jag om. Men som sagt, bra ändå. & när vi gick ut från bion, så kände man hur "varmt" det var ute, & då fick jag lite sommarkänsla. När jag kom hem igår kunde jag inte somna, så satt & spelade gitarr tills klockan tre typ, sen låg jag & bror & pratade en stund, till klockan fyra typ.

Jaja, idag på dagen har jag ingenting planerat. Men ikväll klockan sex ska vi, eller ah laget, spela match på hemmaplan mot ubbhult. Jag får ju inte vara med & det är sååå jä'la tråkigt. Det kryper inombords när man sitter vid sidan om , & ser glädjen i alla på plan., men jag är glad för deras skull, att deras knän inte är som en gammal åttioåring.

&&&&& det är bara 3 veckor kvar tills vi åker till Madrid. & har inte mitt knä blivit bra tills dess, kommer jag gå & gräva ner mig.. Nä men det finns inte ! Det måste bli bra.

Nu blev jag väldigt sugen på mat, eller glass, nått i alla fall! Får väl ta tag i det ;) PUSS


mitt nya halsband, fast, man ser inget... bra linda :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: