LINDA BACKLUND

TISDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Var i salongen på förmiddagen, & hade egenvård. Efterlängtat måste jag säga! :) Men, jag kände inte för att göra nått, & inte michaela heller, så vi färgade daniellas hår! :) blev mycket fiint. Sen var det datorkunskap, fick reda på lite betyg, eller hur vi låg till & så. Sen fick vi göra nått sluttest & sen fick vi gå hem.
Tog tio övet ett bussen, & fick vääärldens, jag skojar inte, världens huvudvärk! Så, när jag kom hem käkade jag, sen somnade jag ute i skuggan, som det var från en början. Jätteskönt, det blåste lite & så, behagligt. Sen vaknade jag av att emelie ropade & frågade om jag sov, vilket jag gjorde, & sen kände jag hur vaarmt det var! haha, så gick in, & somnade där. Skönt ! :) Nu sitter jag i min söng, har sjukt ont i magen, så ska ta & försöka sova snart.


näee. HJÄLP HJÄLP HJÄLP. Ska jag spara till jämnlångt hår som jag hade i vintras, eller klippa av det, så att det är lite längre än bilden till höger? Kommentera,eller, hjälp mig i alla fall!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du passar i kort och du har velat ha det så länge nu! Klipp av det för det växer andå ut!!!

    2009-06-13 | 15:10:05

Kommentera inlägget här: