LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Idag var jag hos Calle på hbc. Från elva till halv nio på "natten", kändes så, var hur trött som helst idag.
Jaja, jag hjälpte till innan visningen som han skulle ha idag :),. Skoj! Klockan tolv gick jag till skolan, för skulle ju ha prov idag. Jag visste att det var muntligt, & eftersom detta skulle avgöra vad jag får i slutbetyg, så var jag självklart väl förberedd. Men jaha, hela klassen fick inte ens svara på var sin fråga, & jag fick en halv fråga, som en annan svarade på, men inte kunde allt.. det sög ju! Här har man skitit i engelskaprovet jag har imån, för att få bra på detta. Så, jaja,. Jag hoppas verkligen jag får de betyget jag vill ha, annars blir jag lite smått sur eftersom det kommer gå åt skogen imån!

Jaja. sen vid två gick jag tillbaka till salongen & hjälpte till , var lite smått seg & ah trött! Sen vid fem gick jag & åt, var lite hungrig sådär. Sen höll vi på till halv nio, då visningen började. Men jag var tvungen att åka hem. Har ju provet i engelska imån.. Så, nu måste jag gå & plugga! Skriver imån, & bilder från idag kommer då tror jag , om jag orkar (:

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: