LINDA BACKLUND

VARBERG;

Kategori: MIN VARDAG

Idaag, sov till elva, innan rasmus jäkla alarm satte igång. Men det gjorde ingenting, eftersom vädret var helt underbart! Gick ut & la mig i solen med julia. Låg där typ, hela dagen :) Sen kl tre var det kalas för jeanette, mycket trevligt! Seen gick jag & julia & frida ut & sprang, jätteskönt. Vi sprang till piren, där julia & frida badade! Sen sprang vi hem igen, & en dusch blev det av med en gång, har nog aldrig varit så varm i hela mitt liv., men gott var de! Sen var det dags för att jobba, väldigt lungt idag, men alla kommer ju fem minuter innan det stänger, så blev lite ändå :), nu sitter jag här & lyssnar på musik, helt slut är jag, Imån ska jag jobba, till fem. Sen är helgen heelt ledig, sköntskönt!  Det var allt för denna gången , haha ;) PUSS

& vetttt ni vad. Det blir förmodligen thailand i vinter med världens bästa familjer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: