LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

äntligen fredag!, solen lös idag med, men skoldagen var lite föör seg!, Men efter skolan käkade jag, emma, michaela & emelie på Orion, & sedan gick vi upp till Bäckäng, där vi skulle hjälpa till & styla hår inför en modevisning. Zahra kom senare med :)!, först fick vi kasst intryck på allt, dom hejade inte utan satte oss i arbete typ. Sedan sa arrangörerna inte ens tack, ett liiiiitet tack kunde dom väl ändå klämmma ut? men nejnej. Modellerna var som tur var väldigt nöjda, och det var huvudsaken :)!, Vi var där i tre timmar, & vid halv nio åkte vi hem, för vi orkade faktiskt inte vara kvar & kolla, blev lite sura :) haha. När jag kom hem käkade jag , & sen kollade jag tv :)!, men jag var huur trött som helst, så gjorde iordning mig, & satte mig här. Men ska sova nu hade jag tänkt, orkar inte vara uppe bara för att det är helg ;)!, Det var längesedan man la sig halv elva på en fredag, kommer sova hur skönt som helst, så trött som jag är!, Godnatt :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: