LINDA BACKLUND

HELG!;

Kategori: MIN VARDAG

mamma skickar alltid sms till mig när jag ligger kvar i sängen på morgonen, & odag skrev hon att det var snö. Jag ville bara dra täcket över huvudet & somna om. Men jag kom upp efter en stund!

Skoldagen var rolig må jag säga (; , på idrotten var vi i gymmet & hade egen träning, gick bra. På svenskan skrev vi ett pm, gick bra. Engelskan, fick läxa, kollade film & skrev klart Pm;et sista stunden. & sen var det matte sista lektionen.. G-uppgifterna var kluriga, vg-uppgifternan var svårast, men ändå klarar jag av att lösa 2 av tre frågor på Mvg-uppgiften.. Inte likt mig. Nu vet jag ju i och för sig inte om det är rätt, men jag tror ändå jag löste, åt minstånde en liiiten del i alla fall :)!,

Sen bar det hemåt, underbart skönt!, Åkte med emelie & hennes pappa, så slapp alla backar ;), sen när jag kom hem somnade jag & bror i soffan, & sov i tre timmar,. skööönt ! :), Snart blir det tacos med familjen, förutom jullebulle som är hos killen, & sen tv;n! :),. en lugn & skön fredag! det gillar jag ,

 
bilden är från julafton. Tänkte ifall någon ville se en liten bild på min trötta bror ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: