LINDA BACKLUND

HUVUDMASSAGEPROV;

Kategori: MIN VARDAG

klockan åtta satt bror redo i frisörstolen, & en 45 minuters huvudmassage skulle börja!
haha, allt gick bra & jag höll tiden :)!, sedan fixade jag hans hår, snygging, & sedan var det över :), den praktiskta delen i alla fall. Sedan var det dags för den teoretiska delen, som var betydligt svårare! , Det är inte lätt att förklara var man gör med ord, men ändå kändes det bra när jag lämnade in det :), Vi fick sluta tidigare, vid tjugo över ett, & då åkte jag & zahra in till stan, där jag mötte upp emelie, vi träffade sanna & gick & köpte en frapino på espresso house, underbart gott som vanligt! Vi gick rut i solen, fast det var inte jättevarmt, men solen gör mig glad.
Vi tog tio över två bussen hem, & hemma somnade jag i soffan till tyra bank's show. hon är underbar. Seeen vaknade jag av att julia skrek att det var mat, så då var det till att äta. Sen har jag pluggat matte, har prov imån, så räknade klart lite uppgifter & sådääär. Jag får inte träna idag, har fortfarande benhinneinflammation, så ska göra lite övningar hemma. kul, uuuh.


min älskade frapino, hoho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: