LINDA BACKLUND

MÅNDAG;

Kategori: MIN VARDAG

kort skoldag --> UNDERBART.
Jag & daniella gjorde läxorna (de vi har på måndagar) fram till vecka 18, lite skönt ändå.
Sen en sväng förbi Callee & tjötade lite & sen upp till frisk i praktiken & tränade. Gjorde inte alla övningar, för mina benhinnor är inte med mig, dom gör så ooont. fy. Tog tio över tolv bussen hem , michaela & emelie meed :)!, Sen hemma käkade jag med pappa, sen slocknade jag i soffan, & vaknade av att julia stod & bankade på dörren & skrek som en griiis, så var väl tvungen att öppna.. Sen käkade vi, vet faktiskt inte varför, för var inte hungrig alls :) & sen satte jag mig häär.

*    Jag ska köpa en ny mobil, men har inte den blekaste aning om vilken jag vill / ska köpa. Vilket världsproblem.

*    Sen längtar jag fruktansvärt mycket efter min födelsedaaaaaaaaaag.

*    &&&& efter lovet, för ska ner till varberg. & vara med kusinvitamin!

Det var allt jag hade att sägaa idag!  pusss


på min femtonårsdag!, & jag minns det som igåår.
nästan, men det känns inte längesedan när man satt
där & fick moppe, & allt. Man trodde man blev stor.
Men nu inser man hur lite man var.

Ser ut som en mupp där förövrigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: