LINDA BACKLUND

MELODIFESTIVALEN;

Kategori: MIN VARDAG

elin & emelie & julia & jag,
vi kikade på melodifestivalen ikväll.
emil jacob & ida skulle kommit, men vet inte vad som hände med dem.
Måste säga att jag tycker om låten som vann, vet inte varför. Men så kan det vara!
Hejade faktiskt på Alcazar, tror dom skulle ha bra chans i eurovision faktiskt.
Kände i alla fall att jag inte ville ha med Caroline af ugglas i eurovision, det hade
jag bara tyckt var pinsamt! fy.
Efter melodifestivalen gjorde vi vofflor & käkade det nyss, hur gott som helst! ,
Åh, det var så längesedan vi var alla tre, har saknat det!
Nu gick dom precis, så det blev helt tomt i huset. För bror är i stan, & julia sover
redan :), så har på musik så jag slipper höra på alla läskigheter här.

Pusss på det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: