LINDA BACKLUND

ONSDAG;

Kategori: MIN VARDAG


Jag såg snödroppar idag, är det våååår elller! , oooh.

Idaaag var det en jobbig dag. Vaknade på fel sida, & allt var bara jobbigt, så som det kan vara! , jag & emelie visste inte om att vi slutade tio i tolv, utan trodde vi skulle gå till fyra som vanligt. så då blev jag glad. Båda skulle ha utvecklingssamtal vid halv fyra, fyra, så vi gick till café viskan & fikade. Träffade Elvira Therese & Julia, så vi tjötade lite :)! ,sen gick jag & emelie till scorette, där jag tvingade henne testa massa fula skor så jag kunde skratta, haha, Månd jobbade idag, så vi hade lite skoj!, Seen gick vi en sväng till helen's beauty center & sa hej till alla. Det är så kul att komma dit, alla är så, ah, för bra. Beställde klipptid, för det behövs! , & sen kom mamsen & vi åkte till skolan. Utvecklingssamtalet gick bra, men hatar det i alla fall. Sen mötte vi pappa & åkte hem :), Nu ska jag & mamma laga mat, & ikväll blir det soffan! ohoj vad gott. PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: