LINDA BACKLUND

SÖNDAG;

Kategori: MIN VARDAG

jag vaknade 05.50 ( tiden var ej omställd ) , men ändååååååååå, vad händer? jag brukar aldrig vakna så tidigt, det är inte mänskligt! Men jag tvingade mig själv att somna om.. & klockan nio väckte mor mig :), upp & hopppaa. KLockan halv elva var det samling inför matchen som började klockan tolv på borås arena :)! , Vi mötte bergdalen, & det gick ju inte jättebra kan jag säga (; , vi förlorade med sex - noll! Vi var verkligen inte bra idag, & det var synd.. För vi kan. Men det var som sagt bara en träningsmatch, & vi lärde oss massa idag!
Efter matchen städade vi i parken efter festen igår, äckligt.
Sen heeeeeeeeem, & duscha, äta mat & nu ska jag & julia kika film, wild child :)!
ikväll blir det plugg, & lite mer plugg :)

PUSSSSSSS


all kärlek till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: