LINDA BACKLUND

VÅRKÄNSLA;

Kategori: MIN VARDAG

ååh, när jag gick till bussen innan sken solen, & det kändes som vår. Trots snön på marken & kylan fick jag vårkänsla. Men blir så glad!

Gick in en sväng till Calle innan träningen, & visade att jag levde :), sen tränade jag , hur skönt som helst. Sen en sväng in på H&M där jag kikade runt, kollade på en byxdress som är typ hur snygg som helst, & ett linne. Köpte ingenting eftersom jag har bestämt mig för att tänka efter först :)!, faast en supergod bodylotion kunde jag inte motstå, så det blev det :), sen träffade jag Daniellaa SÖT, & vi tjötade lite, sen tog jag tio över ett bussen hem. Läste min fantastiskt bra book, skuld, både på vägen dit & hem , för dig som inte har läst den , läs den!, Du blir inte besviken. Åh, måste läsa ut den idag, haha!, det är en thriller, helt sjukt bra. Jaja, ska käka äpple nu, haha, hejdå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: