LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Skulle jobbat idag, men det behövdes inte, så gick hem & sov i fyra timmar :) ,från halv ett till halv fem! Underbart, haha :D Seen var jag seg,. & vädret var knasigt. Men, jag , frida , fridaa & julia gick till koberget i alla fall. Men denna dagen tog vi med oss massa massa filtar & sånt, haha, för att ens kunna njuta liite av berget, ;) haha. Sen kom fler folk, men vi blev inte kvar länge, eftersom det blixtrade & åskade & regnade. Så , vi gick hem till mig, eller husvagnen, & hade uppesittarkväll ;), det var jag, frida, frida, julia, andreas, wille, jonte & johan. Frida la sig först, sen julia, johan , jonte, wille, andreas & sen somnade jag & frida sist tillsammaaans ! Så, vi ska dela ut straff till resten, känns underbart bra ! haha. KLockan var bara tre när vi somnade, men vi vann ju som sagt ;)





Jag & frida åt glass & drack te medans hon pluggade på körkortet. Somnade flera gånger i hennes knä när hon kliade mig på ryggen. Deet finns inget bättre!

Kommentarer

  • fridabengtsson säger:

    haha mysig dag xd

    men det var la den som somna först som fick ge straffet till den som somna sist elr vad va de?;P

    2009-05-25 | 19:53:58
    Bloggadress: http://ffridabengtsson.blogg.se/
  • LINDA; säger:

    haha sötnoooos! Du tror de va ;) du ska allt få ett litet straff ;)<3

    2009-05-25 | 20:29:53

Kommentera inlägget här: